jQuery Slider

Niepubliczne Przedszkole Językowe "House Mouse"

Niepubliczne Przedszkole Językowe "House Mouse" to przytulne, nowoczesne i dynamicznie rozwijające się miejsce. Zapewniamy opiekę, wychowanie i edukację dzieciom od 2,5 do 6 lat. Posiadamy wysoko wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną z kierunkowym wykształceniem, tj. wychowanie przedszkolne oraz pedagogika wczesnoszkolna. Posiadamy w swoim zespole również lektorów języka angielskiego, niemieckiego i francuskiego. W naszym przedszkolu panuje rodzinna, pełna ciepła atmosfera, a stworzone warunki sprawiają, że przedszkolaki mogą szybko i bez stresu zaadaptować się w nowym otoczeniu i przez cały czas czuć się bezpiecznie. Uczymy wrażliwości na drugiego człowieka, życia zgodnie z naturą.

Proponujemy małe grupy, celem zapewnienia dzieciom bliskiego indywidualnego kontaktu z nauczycielem.

W naszym przedszkolu stawiamy na edukację w oparciu o indywidualne predyspozycje, zainteresowania i potrzeby naszych podopiecznych. Realizujemy podstawę programową, jak i również zapewniamy wiele zajęć dodatkowych takich jak:

  • taniec towarzyski i nowoczesny,
  • gimnastyka korekcyjna,
  • warsztaty logopedyczne,
  • warsztaty kulinarne,
  • rytmika,
  • szachy,
  • język francuski,
  • religia,
  • szaleństwa w sali zabaw.

Dodatkowo w ramach codziennych zajęć uczymy zarówno języka angielskiego, jak i innych języków obcych, w oparciu o autorską metodę nauczania najmłodszych "House Mouse". Charakteryzuje nas również własna kuchnia ze zdrowym, ekologicznym jedzeniem oraz własny ogródek, gdzie każdy przedszkolak otrzyma możliwość samodzielnego posadzenia, wypielęgnowania i zebrania danego warzywa.


Zapisy trwają przez cały rok!

Zapraszamy

Plan dnia w naszym przedszkolu

Godziny otwarcia

Przedszkole oferuje opiekę nad dziećmi od poniedziałku do piątku, przez cały rok kalendarzowy w godzinach od 6:30 do 18.00, z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.

Przedszkole otwarte jest w trakcie ferii zimowych i przez całe wakacje!

Jak spędzamy czas w "House Mouse"?

GodzinyZajęcia

6:00 - 8.00

  • Swobodna aktywność w kącikach zainteresowań, zgodnie z potrzebami dzieci.

8.00 - 8.15

    Zabawy ruchowe organizowane przez nauczyciela, w tym z uwzględnieniem pomysłów dzieci:
  • zabawy ruchowe z dominantą elementu ruchu,
  • zabawy muzyczno-taneczne,
  • integracyjno-ruchowe,
  • ruch przy muzyce.

8.15 - 8.45

    Czynności przygotowujące do śniadania i śniadanie:
  • higieniczne,
  • organizacyjno-porządkowe,
  • zwyczajowo-kulturowe.

8.45 - 9.30

    Zajęcia dydaktyczno-poznawczo-wychowawcze (zespołowe, grupowe) – cykliczne zajęcia wynikające z realizacji planu pracy z wykorzystaniem metod:
  • metoda dobrego startu – wg M. Bogdanowicz,
  • dziecięca matematyka - wg E. Gruszczyk-Kolczyńskiej,
  • ruch rozwijający W. Scherborne,
  • zajęcia sensomotoryczne,
  • zajęcia teatralne,
  • zajęcia profilaktyczne,
  • zajęcia grafomotoryczne,
  • zajęcia rozwijające aktywność twórczą,
  • realizacja projektów,

9.30 - 10.00

  • Zajęcia z języka angielskiego

10.00 - 10.30

  • Drugie śniadanie

10.30 – 12.00

    Zajęcia sprawnościowo-sportowe, spacery, tańce, gimnastyka korekcyjna, zabawy w ogrodzie (zgodnie z planem tygodniowym):
  • swobodne zabawy z wykorzystaniem urządzeń ogrodowych i sprzętu sportowego,
  • elementy baletu, taniec towarzyski i współczesny,
  • gimnastyka korekcyjna, uwzględniająca potrzeby dzieci,
  • prowadzenie obserwacji przyrodniczych, doświadczeń,
  • gry i zabawy sportowe (zespołowe, grupowe, międzygrupowe).

12.00 - 12.30

  • Czynności przygotowujące do spożycia obiadu i obiad

12.30 - 13.00

    Odpoczynek – relaksacja (higiena układu nerwowego):
  • słuchanie muzyki,
  • słuchanie bajek,
  • słuchanie dźwięków przyrody (płyty),
  • relaks,
  • zabawy dźwiękonaśladowcze,
  • masażyki relaksacyjne,
  • oglądanie bajek,
  • swobodna aktywność dzieci wg ich pomysłów i zainteresowań,
  • zabawy i gry indywidualne, zespołowe,
  • zabawy ruchowe: spontaniczne i kierowane.

13.00 – 14.00

    Zajęcia dydaktyczne, językowe i swobodne zabawy dzieci: samodzielne i zespołowe w kącikach zainteresowań:
  • zabawy konstrukcyjne,
  • zabawy manipulacyjne,
  • rozwijające mowę,
  • zabawy kształtujące sprawność manualną z wykorzystaniem różnych mas plastycznych (piasek kinetyczny, plastelina, modelina, itp.)
  • indywidualna praca korekcyjno – kompensacyjna/ (praca z dziećmi zdolnymi)
  • ćwiczące koncentrację uwagi,
  • rozwijające logiczne myślenie,
  • kształtujące umiejętność współdziałania,
  • rozwijające kompetencje komunikacyjne.

14.00 - 14.15

  • Czynności przygotowujące do podwieczorku i podwieczorek.

14.15 - 17.00

  • Swobodne zabawy dzieci, zgodnie z ich zainteresowaniami i potrzebami, zabawy w ogrodzie lub spacery.

Czas wolny

Pobyt dzieci w przedszkolu to nie tylko zajęcia dydaktyczne. Staramy się właściwie zrównoważyć czas pomiędzy poznawaniem nowych zjawisk w trakcie zajęć edukacyjnych a swobodną zabawą pozwalającą na wykazanie się własną inicjatywą i dokonywaniem wolnych wyborów. Dzieci korzystają wówczas z sali zabaw lub spędzają czas na świeżym powietrzu.

Zapewniamy również:

  • spacery - kładziemy nacisk na zapewnienie dzieciom jak największej ilości zajęć na świeżym powietrzu. Spacery edukacyjne, obserwowanie życia zwierząt i roślin uwrażliwią dzieci na piękno i bogactwo otaczającej przyrody.
  • wypoczynek - we wszystkich grupach po obiedzie prowadzimy zajęcia wyciszające. Jest to czas na relaks i odpoczynek. Ten czas uprzyjemnia łagodna muzyka oraz bajki czytane przez wychowawców.

Posiłki

Prawidłowe żywienie ma ogromny wpływ na zdrowie i rozwój malucha, którego organizm intensywnie się rozwija. W naszym przedszkolu posiłki przygotowywane są w naszej kuchni z wysokiej jakości produktów, ekologicznych warzyw i owoców. Dbamy o to, aby posiłki były zdrowe i zbilansowane.

Równie wysoką wagę przykładamy do wyglądu i sposobu ich podawania, aby zachęcić do jedzenia nawet "niejadka".

Zapewniamy dzieciom cztery posiłki w ciągu dnia.

  • śniadanie - godz. 8:00
  • drugie śniadanie - godz. 10.00
  • obiad - godz. 11:30
  • podwieczorek - godz. 14:15

Posiłki w naszym przedszkolu przygotowywane są zdrowo, pożywnie i bardzo smacznie i co ważne, zgodnie z normami odnośnie ich kaloryczności i zawartości odpowiednich witamin i składników mineralnych. Czuwa nad tym nasz dietetyk.

Dzień zaczynamy od śniadania - są to z reguły pyszne kanapki, do tego kakao, mleko z miodem lub herbata - do wyboru. Dla dzieci lubiących posiłki mleczne mamy owsianki lub inne zupki mleczne. Dla alergików proponujemy mleko kozie.

Drugie śniadanie i podwieczorek to zbiór witamin: sałatki owocowe, jogurt naturalny z owocami, koktajle owocowe lub po prostu owoce.

Obiad jest zawsze dwudaniowy, podany z domowym kompotem.

Napoje w ciągu dnia są stale dostępne na życzenie przedszkolaka. Dbamy o nawadnianie organizmu głównie po wysiłku, zajęciach ruchowych czy spacerach.

Kadra

Kadrę pedagogiczną naszego przedszkola tworzy zespół młodych, ambitnych, wykształconych i kreatywnych nauczycieli. Mają bardzo dobry kontakt z dziećmi, rozumieją ich potrzeby, dbają o ciepłą i przyjazną atmosferę w przedszkolu.

Ich wiedza i doświadczenie w zakresie edukacji przedszkolnej przekładają się na wykorzystanie najnowszych metod i form pracy, uwzględniając przy tym indywidualne podejście do każdego dziecka.

Naszych nauczycieli wyróżniają urozmaicone zdolności i zainteresowania np. plastyczne, muzyczne, teatralne, językowe czy sportowe, co umożliwia rozwijanie i kreowanie indywidualnych talentów każdego dziecka.


dr Ewelina Gawlik Olszewska – Założycielka i Dyrektor Przedszkola

Pomysł otwarcia przedszkola zrodził się już dawno temu. Jako mama Danielka i Natalki wiem czego oczekują maluchy w wieku przedszkolnym i co jest ważne aby zapewnić im odpowiednie warunki do rozwoju. Przykładam ogromną wagę do żywienia moich dzieci, staram się gotować zdrowo, używając do tego warzyw z własnego ogródka. Dlatego priorytetem w realizacji marzeń o przedszkolu była własna kuchnia a nie catering dostarczany przez firmę zewnętrzną. Chcę mieć wpływ na to z jakich produktów będą przygotowywane potrawy i co znajdzie się w jadłospisie, oczywiście konsultując się z dietetykiem ds. żywienia dzieci. Wiem również jak ważny jest dobór wychowawców przedszkolnych. Moje dzieci kochają swoje panie w przedszkolu, są one dla nich ogromnym autorytetem. Stąd bardzo wnikliwie analizowałam wszystkie aplikacje i cieszę się, że udało mi się nawiązać współpracę z tak wspaniałymi, ciepłymi przedszkolankami, które kochają dzieci a wybór studiów w zakresie wychowania przedszkolnego był dla nich realizacją pasji. Idąc za głosem rodziców postanowiłam, że będzie to przedszkole językowe, w którym będziemy robić to co umiemy najlepiej – uczyć języków obcych, angielski codziennie a francuski jako drugi język. Czas spędzony w przedszkolu powinien umożliwiać rozwijanie talentów i zainteresowań u przedszkolaków i dlatego postanowiłam wzbogacić ofertę zajęć dodatkowych o taniec, szachy, gimnastykę czy zajęcia kulinarne. Kiedyś ktoś mądrze powiedział, że „wszystkiego, co naprawdę warto wiedzieć uczymy się w przedszkolu” i mam świadomość jak wielką odpowiedzialność za przyszłość dzieci ponoszą Ci, którzy spędzają z nimi tak dużo czasu.

Dorota Chodór, wychowawca grupy ‘Obłoczki’

Ukończyłam studia pedagogiczne na kierunku : edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Wybór moich studiów był świadomą decyzją.Możliwość przebywania z dziećmi daje mi dużo radości i satysfakcji. W swojej pracy staram się otaczać dzieci troską i zrozumieniem.Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe,dlatego stawiam sobie za główny cel poznanie indywidualnych potrzeb każdego wychowanka .Postaram się stworzyć moim podopiecznym miłą, przyjazną atmosferę, która zapewni im przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa. W tym roku będę starała się rozbudzić u dzieci czytelnicze pasje poprzez m.in. koordynowanie programu "Mały miś w świecie wielkiej literatury".

Paulina Jezior, wychowawca w grupie ‘Gwiazdki’

Ukończyłam studia pedagogiczne w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Stanisława Pigonia w Krośnie. Zdecydowałam się na ten kierunek,ponieważ praca z dziećmi od bardzo dawna była moim marzeniem. Byłam świadoma tego, że wiąże się z tym zawodem wiele odpowiedzialności ale to nie było dla mnie demotywujące.W tym roku szkolnym chciałabym skupić się na indywidualizowaniu potrzeb dzieci, starać się aby każde nauczyło się codziennie czegoś nowego i wykorzystywało tę wiedzę w życiu codziennym. Aby zajęcia były ciekawe, ukazywały różnorodne zdolności i zainteresowania dzieci, a także budowały poczucie przynależności do grupy i wiary w samych siebie biorę udział w wielu projektach i szkoleniach edukacyjnych między innymi: „ Zastosowanie darów Froebla w dziecięcej matematyce”. Podjęłam też kolejny kierunek studiów pedagogicznych: Terapia pedagogiczna z elementami logopedii. Interesuję się muzyką, więc każdego dnia nasze zajęcia jak i czas zabawy odbywa się w towarzystwie muzyki.

Kinga Hendzel, wychowawca w grupie ‘Słoneczka’

Jestem absolwentką studiów pedagogicznych na kierunku: Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym. Kierunek ten, wybrałam świadomie oraz z pełnym przekonaniem, że zawód nauczyciela to najpiękniejszy zawód świata. Moim mottem podczas pracy z wychowankami, są słowa chińskiego filozofa Konfucjusza (Kong Fuzi): „ Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem.”. Dlatego też, podczas zajęć chcę dostarczać dzieciom jak największą ilość właściwych bodźców, które będą stymulować ich intensywny rozwój. Pragnę odnaleźć w dzieciach predyspozycje, które pomogą mi ukierunkować działania dydaktyczno-wychowawczych na ich indywidualne potrzeby i możliwości. Jednym z najważniejszych celów mojej pracy z dziećmi jest budowanie w nich poczucia własnej wartości, wiary w swoje możliwości oraz wytrwałości w dążeniu do celu. Praca z dziećmi jest bardzo wymagająca, ważne jest by ciągle się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności. Dlatego też, uczestniczę w wielu projektach i szkoleniach edukacyjnych między innymi:. „ Zastosowanie darów Froebla w dziecięcej matematyce” oraz podjęłam kolejny kierunek studiów pedagogicznych: Terapia pedagogiczna z elementami logopedii. Moją pasją jest muzyka, która uatrakcyjnia każdy dzień spędzony w przedszkolu a powtarzający się rytm wprowadza ład i poczucie bezpieczeństwa, które jest niezwykle ważne w życiu każdego człowieka.

Anna Korus, wychowawca w grupie ‘Śnieżynki’

Jestem absolwentką studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Rzeszowskim o specjalności pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Moje zainteresowanie pedagogiką zakiełkowało, kiedy uczyłam młodszą siostrę tabliczki mnożenia. Poczułam, że sukcesy innych, podobnie jak praca z dziećmi, daje mi ogromną radość i satysfakcję, a także uczy wytrwałości i konsekwentnego dążenia do celu. Ponadto ukończyłam studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki. Aktualnie poszerzam swoje kwalifikacje na studiach podyplomowych z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na PCUD. Obecnie jestem wychowawcą w grupie Śnieżynek (2,5 – 3 latki). Głównym celem moich oddziaływań dydaktyczno-wychowawczych jest zapewnienie dzieciom optymalnych warunków do wszechstronnego rozwoju zarówno w sferze emocjonalnej, jak i intelektualnej, przy jednoczesnym zwróceniu uwagi na ich indywidualne potrzeby i predyspozycje.

Teresa Cabaj, asystent nauczyciela w grupie ‘Gwiazdki’

Pracuję w przedszkolu House Mouse jako asystentka wychowawcy grupy przedszkolnej "Gwiazdki" od samego początku powstania tego miejsca. Praca ta sprawia mi dużo satysfakcji i radości, gdyż bardzo lubię przebywać z dziećmi. Od najmłodszych lat opiekowałam się pociechami moich starszych sióstr, dzięki czemu nabrałam doświadczenia w opiece nad dziećmi. Później mając swoje dzieci, wychowując je, przekonałam się, że chcę pracować w tym zawodzie. Kiedy dzieci stały się samodzielne zdecydowałam, że chcę podjąć pracę w przedszkolu. Zawód ten wymaga ogromnej  odpowiedzialności i cierpliwości, ale jest to praca  o której zawsze marzyłam i w której czuje się spełniona. 

Anna Wierzbicka, asystent nauczyciela w grupie ‘Śnieżynki’

Jestem absolwentką Uniwersytetu Rzeszowskiego, gdzie ukończyłam filologię germańską. W ostatnim czasie, uczestniczyłam w warsztatach z logorytmiki, choreoterapii i technik wyciszających. Obecnie poszerzam swoje kwalifikacje na kierunku: Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna oraz Pedagogika, specjalność: terapia pedagogiczna. Praca z dziećmi daje mi ogrom radości i satysfakcji. W przedszkolu House Mouse pracuję w najmłodszej grupie. Poprzez serdeczność oraz szczery uśmiech staram się zapewnić dzieciom poczucie akceptacji. Za cel stawiam sobie poznanie wychowanków oraz ukierunkowanie swoich działań dydaktyczno-wychowawczych na ich indywidualne potrzeby i predyspozycje.

Małgorzata Róg, nauczyciel języka angielskiego, nauczyciel przedszkola

Pracę w naszym Przedszkolu Językowym nie traktuję jak obowiązek czy żmudne wykonywanie zadania, ale przede wszystkim jako przyjemną misję rozwijania umiejętności i przekazywania istotnych kompetencji naszym przedszkolakom. Ogrom satysfakcji, który otrzymuję każdego dnia jest dla mnie niesamowicie budujący i cenny. Jako że prowadzę zajęcia w języku angielskim, każde wypowiedziane słowo w tym języku, spontaniczna reakcja na moje polecenia czy wierszyki i rymowanki nucone pod nosem przez najmłodszych, sprawiają, że czuję się spełniona. I choć pracuję już blisko 10 lat, początkowo tylko jako lektor języka angielskiego w szkole Językowej House of English, teraz również jako wychowawca, każdego dnia odkrywam coś nowego i motywującego do dalszego rozwoju. Uczestniczę w licznych szkoleniach, uzupełniłam również swoje kwalifikacje anglisty o studia uzupełniające na kierunku Pedagogika. To wszystko oczywiście ma znaczenie, lecz najcenniejszy jest dla mnie widok radosnych, uśmiechniętych dzieci i to daje mi energii do dalszych działań.

Justyna Drozd nauczyciel muzyki, asystent nauczyciela w grupie „Słoneczka”

Jestem absolwentką Wydziału Muzyki Uniwersytetu Rzeszowskiego, kierunku: Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej o specjalności: muzyka estradowa. Swoją muzyczną przygodę rozpoczęłam będąc jeszcze dzieckiem, na skrzypcach gram już od 17 lat. Jestem członkiem kapeli ludowej Gminnego Centrum Kultury w Trzcianie. Moim głównym zainteresowaniem jest folklor, stąd chciałabym wprowadzić go w muzyczne zajęcia. Istotną rolę w edukacji muzycznej dzieci i młodzieży odgrywa poznawanie i kultywowanie narodowych tradycji. Przekazywanie tradycji poprzez śpiew, muzykę i taniec oraz czerpanie radości, ze wspólnego muzykowania. Folklor muzyczny wpływa na rozwój wrażliwości estetycznej oraz uczy twórczego postrzegania sztuki, powodując chęć doznań artystycznych. Poprzez poznawanie prostych przykładów muzycznych z zakresu muzyki ludowej i stopniowe wprowadzanie folkloru innych narodów, uczniowie będą przygotowywać się na odbiór dzieł kultury europejskiej oraz rozwijać swoją dojrzałość artystyczną. Poznając muzykę własnych korzeni, zgłębią wiedzę na temat folkloru, z łatwością przyswoją materiał pamięciowo – głosowy oraz poznają podstawy muzycznego czytania i pisania.

Joanna Pazdan, asystent nauczyciela w grupie „Obłoczki”

Z wykształcenia jestem magistrem pedagogiki ze specjalizacją – resocjalizacja. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci. Jako pedagog oraz rodzic wiem, jak ważne dla każdego z nas jest pewność, że nasze pociechy są w bezpiecznych rękach. Dlatego też moim celem jako asystentki nauczyciela przedszkola jest rozwijanie umiejętności i wiedzy Państwa dzieci, jak również zapewnienie im atmosfery zaufania, bezpieczeństwa i zrozumienia. Jestem osobą pogodną, ciepłą, i serdeczną, bardzo lubię pracę z dziećmi. Długi pobyt za granicą pozwolił mi poznać biegle język angielski, którym chciałabym teraz podzielić się z dziećmi.

mgr Ilona Gródecka – nauczyciel (obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim)

Jestem absolwentką studiów pedagogicznych na kierunku: Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym oraz pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Kształcenie w kierunku zawodu nauczyciela uważam za jeden z moich najlepszych życiowych wyborów. Praca z dziećmi daje mi wiele radości i satysfakcji, uczy cierpliwości i wytrwałości. Głównym celem mojej pracy zawodowej jest poznanie małych wychowanków oraz ukierunkowanie swoich działań dydaktyczno-wychowawczych na ich indywidualne potrzeby i predyspozycje, pamiętając przy tym, że dzieciństwo to beztroski czas najwspanialszych wspomnień, które towarzyszą dziecku przez dalsze jego życie.

mgr Anna Sobań - nauczyciel (obecnie przebywa na zwolnieniu lekarskim)

Jestem absolwentką Uniwersytetu Rzeszowskiego gdzie ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika, specjalność: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Obecnie poszerzam swoje kwalifikacje uczęszczając na kurs języka angielskiego dla przedszkolanek do szkoły językowej House of English. Interesuję się plastyką i muzyką. Przez trzy lata należałam do chóru akademickiego. Jestem osobą sympatyczną, otwartą i przyjazną, dzięki czemu nawiązuje szybki kontakt z dziećmi. Praca z nimi daje mi wiele satysfakcji i radości, a ich uśmiech jest dla mnie najlepszą motywacją do działania. Jestem młodym nauczycielem, ale mam wiele pomysłów na ciekawe zajęcia oraz chęci i zapał do pracy.

mgr Katarzyna Jarząb - nauczyciel (obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim)

Jestem absolwentką studiów licencjackich na kierunku edukacja wczesnoszkolna z językiem angielskim na PWSZ w Krośnie oraz magistrem pedagogiki przedszkolnej i edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Od najmłodszych lat wiedziałam, że chcę pracować z dziećmi, gdyż według mnie jest to bardzo ważne i odpowiedzialne zadanie. Uważam, że okres przedszkolny jest jednym z kluczowych etapów w życiu każdego człowieka. Wówczas bowiem najlepiej kształtuje się osobowość i charakter, a nabywane umiejętności umożliwiają odnalezienie się w otaczającym świecie. Ważne jest zatem, aby w odpowiedni sposób – poprzez dostarczenie właściwych bodźców z zewnątrz stymulować rozwój dziecka już od samego początku. Duża odpowiedzialność w osiąganiu tych celów spoczywa na nauczycielu, który tuż po rodzicu jest dla dziecka przewodnikiem pomagającym mu z chęcią i radością odkrywać otaczający świat oraz z motywacją wkraczać na kolejne szczeble edukacji. Z mojego 3,5 letniego doświadczenia w pracy z najmłodszymi jako ich wychowawca oraz lektor języka angielskiego wiem, że właściwie zorganizowany proces dydaktyczno-wychowawczy pozwala uzyskać optymalne efekty kształcenia. Tę wiedzę oraz umiejętności pragnę teraz wykorzystywać w Przedszkolu House Mouse w Sędziszowie Małopolskim.

Opłaty

Przy zapisie pobierana jest opłata wstępna w kwocie 200 zł, która jest przeznaczona na zakup książek do realizacji podstawy programowej w przedszkolu i nauki języków obcych, jak również pomocy naukowych.

Opłata miesięczna za pobyt dziecka w przedszkolu wynosi 400 zł.

Czesne obejmuje:

  • pobyt dziecka w przedszkolu (w cenie czesnego dziecko może przebywać w przedszkolu od otwarcia tj. 6.30 do godz. 16.00)
  • zajęcia dydaktyczne realizujące podstawę programową wychowania przedszkolnego,
  • codzienną naukę języka angielskiego,
  • taniec towarzyski i współczesny,
  • gimnastykę korekcyjną,
  • warsztaty logopedyczne,
  • warsztaty kulinarne,
  • język francuski,
  • religię,
  • rytmikę,
  • szachy,
  • wszystkie dodatkowe zajęcia wprowadzane przez przedszkole zgodnie z zainteresowaniami dzieci.

Opłata za wyżywienie wynosi 10 zł za dzień i jest płacona tylko za dni w których dziecko przebywa w przedszkolu (obejmuje śniadanie, II śniadanie, dwudaniowy obiad i podwieczorek).